måndag, augusti 27, 2007

Dålig på att visa upp

det jag gör! Men det mesta jag gör är till Swescrap-bloggen och det dröjer ju ett tag från att det är färdigt tills det visas, så jag hinner liksom glömma bort det. Men här är något nytt iaf!

Den här är gjord till månadens tema: Släkten är värst. Det är inte några släktingar men det är våra bästa vänner som vi räknar till familjen :)

Denna är gjord till en utmaning att använda metall på en LO, jag ha använt brads, metallblommor, metallram och en pin.

Här har jag gjort en LO till en färgutmaning att använda rosa, orange, vit, turkos

Den sista är gjord efter veckans skiss, jag ser att jag har glömt sätta på en ram runt så det kanske är lite svårt att se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina layouter!

Roligt att se din tolkning av skissen! Din layout är superfin! Fotot passar verkligen till orden...

Anonym sa...

Kanonfina allihop! Gillar din stil ;0)
Tack för titten, ska kika lite mer neråt i bloggen nu.