torsdag, augusti 21, 2008

halloj

nu är det ett tag sen jag gjorde något inlägg :) Jag har inte haft så mycket tid över till skapandet men lite har det blivit iaf! Fick ett underbart paket från StudioCalico härom dagen (hade köpt ett extrakit också) Så då måste jag bara få göra något, det är så otroligt inspirerande med dessa månadspaket!! Dessutom fick jag ett härligt paket med punchinella igår :) Jag beställde direkt från USA eftersom det blir mycket billigare så nu har jag 16 olika härliga färger :) De måste jag också prova någon dag!!

Den här LOn gjorde jag igår kväll men måndadspaketet från Calico :)

en närbild på dekosarna :) stora blomman är urklippt ur ett papper
Nu börjar vardagen för oss igen, den här veckan började mellanpojken på dagis igen och idag var det upprop för äldsta pojken i förskoleklass :) om en månad ska den lilla pojken skolas in på dagis också. På måndag börjar jag min sista termin *hurra*

1 kommentar:

Sanna F sa...

Jätte härlig layout!!! Gillar den massor!!