fredag, april 09, 2010

LO: bubblor

jag bestämde mig för att flippa loss en dag =) med massa dekos! Jag mantrade för mig själv hela tiden; mer mer mer. Resultatet blev den här roliga LOn. Pojkarna fick så roliga såpbubblor av sin mormor och morfar när de kom hem från semestern, det var bubblor som inte gick sönder när man rörde vid dem utan man kunde ha dem i handen och sen stapla dem på varandra. De var tvugna att testa dem i badet för när de väl gick sprack så blev det en liten prick kvar, och det vill inte jag ha i hela huset =D


urklippta moln och fågel

urklippt fågel, jornalingrutor, rullat papper och stickers

urklippta blommor, stickers, overlay-fågel, chipboard-hjärtan och rub-ons

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj vilken skoj LO!!
kram
Anna

Anonym sa...

oj vad mycket dekos!! superhärlig och läckra färger
Sara

UlrikaT sa...

Vilken underbart lekfull LO! Jag älskar färgerna!