tisdag, maj 11, 2010

inspirerad

I lördags hittade jag en LO i Stucio Calicos galleri som jag fastnade för på en gång. Jag letade mig fram till scrapparens galleri och det fanns så mycket otroligt fint där att jag blev superinspirerad! Det fick mig att göra 4 LOs på en dag, mer eller mindre liftade jag flera av hennes layouter. Det visade sig vara en japansk tjej, och om du vill kika på hennes underbara LOs så hittar du hennes blogg här även om det står på japanska kan du njuta av bilderna!

Men fastna nu inte där ;) utan ta en kik på mina LOs också :D












den här sista layouten har jag gjort till Dalascrap & Sånt där hittar du det mesta av materialet

8 kommentarer:

Carina Lindholm sa...

Jätte härliga allihopa!!
visst är det underbart när inspirationen bara rasar över en=)

E sa...

Toksnygga allihop! Det är så kul när inspirationen faller på en. Jag har bara gjort kort en lång period, men igår fick jag inspiration att göra en Lo och det va jätteskoj!

Yoli Design sa...

underbara LO:er... Älskar att dom är så luftiga, fulla med färg och ja glada... :D

Nu ska jag kika vidare på länken också!!!

Kraaaaaam

Smulan sa...

Vilket stim! Härliga, fräscha och färgstarka layouter allihop. kul att hitta till din blogg, det finns mycket ögongodis här! :)

Sanna F sa...

Verkligen urfina layouter!!! Gillar de allihop!

Åsa/asamia sa...

Åååå vad fina de är, vad roligt att du fann inspirationen.
Jag saknade dig i Avesta sist ;0)
Hoppas vi ses till hösten.
Kram ♥

Meri(txell) sa...

Åh, vad mycket fint du har! Hade missat din blog, tack för din kommentar i min blog och för att jag får "se" dig och besöka dig här!! Många hälsningar!

Marie sa...

wow så mycket fint du gör!