måndag, april 09, 2012

utmaning 8

nu skulle man inspireras av Scraplagret logga och färgerna i den, färgerna är vit, görn svart, röd, blå och gul. Mest ska det vara av vit och grön och dessutom ska det var någon detalj urklippt från ett mönstrat papper.


jag själv på fotot :) och jag gör inte bara sidor med lull-lull utan försöker variera mig så gott jag kan i mina skapelser ;)



urklippta fåglar från ett Basic Grey papper som är gammalt som gatan.

Nu ska jag försöka mig på en till utmaning till helgens crop! Jag har en idé som jag vill förverkliga innan dagen är slut.

4 kommentarer:

Zarah sa...

Urläcker layout! :D

Stephi sa...

Härlig LO med massa att titta på.
Tack för att Du är med o tävlar! Lycka till!

Åsa/asamia sa...

Å vilken fin!! Och du är så fin du med ;)

Majsan sa...

ÅÅH superhärlig LO :)

KRAM MAJSAN