lördag, april 19, 2008

ooooorange

Här är en sida som jag gjorde i början av månaden men den har legat i mappen ett tag. Även denna är fotad för jag orkar inte dra fram scannern :)

Den här gjorde jag också för ett tag sen, rättare sagt i påskas till cc:n på Scrappiz. Efter en utmaning att använda 3D på sin LO men jag fick inte till bilderna så jag struntade i det. Efter ett par dagar då den legat på mitt skrivbord satt mina äldsta pojkar och spelade på min dator och på kvällen upptäckte jag att jag fått lite hjälp med min LO :) Mellanpojken hade lagt sin hand på den och nu är den helt perfekt :D

Se så fint han har ritat runt om och inte på fotona och dekosarna :)

En fråga till er som tittar in, kan ni klicka på bilden för att se den större? Jag kan inte det nämligen och undrar om det är någon inställning eller så.

7 kommentarer:

Aina sa...

Så fint doodlat av storebror :-) Läckert att han valt färger som faktistk passar layouten också!

Och som svar på din fråga: Nej, jag får inte upp dina bilder större. Det verkar som om det ska gå att klicka på bilderna (jag får upp pekhanden) men inget händer om jag försöker. Vet tyvärr inte hur man fixar det. Nån datorvetare är jag inte...

Anonym sa...

Hihi så kreativt. LO:en är jättefin =)
Svar på din fråga är nej, jag får samma resultat som jamsi ovan.

Anonym sa...

Tack för era svar! Jag har under em provat mig fram litegrann och tydligen så behöver bilderna vara lite större (men jag tycker att de är stora i redan) så nu vet jag det och ska göra större bilder from nu :)

Joy for Health sa...

Wow vad färgglad och härlig layouten gosunge är! SÅ himla häftig! Jag skulle också vilja våga, ska nog inspireras och göra det nån dag! Det finns alltid så mycket snyggt hos dig :)

Sanna F sa...

SUPERDUPER härliga layouter!!!

Joy for Health sa...

Wow! Vilken härlig färgklick i vardagen du är!! Tack så fantastiskt mycket för det färgglada som hittade hem till mig idag, jag kommer få sååå roligt! Jag känner mig verkligen jätteinspirerad och helt glad! Du är allt bäst du :)

Sanna F sa...

Super fina layouter ! Orange e en kul färg!!!!