lördag, april 12, 2008

äntligen en uppdatering :)

ojojoj vad jag har varit dålig med att uppdatera här... men nu kommer lite nytt :) Jag har ju börjat plugga igen och har inte alls lika mycket ork eller tid att scrappa :( Men jag var med på träffen i Avesta förra helgen och fick hela 3 LO's gjorda, trots det att jag bara blev sittandes och tittade på allt annat långa stunder. Shoppade gjorde jag också så klart :D tror att jag ska ta scrapshoppare till mitt andranamn. Förutom det jag shoppade på mässan så har jag skaffat mig ett nytt månadspaket, fick det första tidigare i veckan och I like it :D

men det var ju inte shopping jag skulle prata om... ni får stå ut med att jag inte orkat scanna LOsarna

Det här blev första LOn för dagen och den tävlade jag med där man skulle inspireras av temat kärlek. Då var den utan rubrik, jag kände att det blev för tomt uppe i hörnet där så ett par dagar senare klämde jag dit rubriken.

Den här var den andra LOn jag gjorde på träffen

Den tredje och sista jag gjorde för kvällen, men jag hann inte färdigt utan gjorde klart den dagen därpå.

Jag har några mer som jag gjort men de kommer en annan dag ;) (nu har jag gjort en mapp som heter "ej visade")

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina och inspirerande LO´s!

Marie sa...

så mycket fint, wow!!

Anonym sa...

Ååååh underbara - speciellt den första ;0) Älskar de där lite stilrena LO med fina detaljer och kortet i fokus.

Anonym sa...

Å! Fler favoriter! :) Gillar din stil jättemycket!