tisdag, mars 25, 2008

Resultat av cybercropen

oj vad det var en roligt cc i helgen!! Jag fick 4 st LOs gjorda innan.... magsjukan tog tag i mig *ryser* På påskafton direkt efter påskmiddagen fick jag ont i magen, nån timme senare var det ett faktum. Det var jobbigt, intensivt men också kort. Jag låg i sängen hela påskdagen också men sen kunde jag gå upp och nu är jag tillbaka igen. Men det blev inte mer pysslat


den här gjordes till en utmaning där man skulle använda bara vitt och svart, det var tillåtet att använda ett foto i färg. Men jag gick på det svartvita helt och hållet.



och den här är gjord efter en färginspiration, och den är jag verkligen nöjd med, jag älskar färgerna och fotot. Jag gjorde en journalingruta i photoshop med brushes och även fjärilarna, sen skrev jag ut dem på baksidan av bazzill.



denna är gjord efter en skiss gjord av Silwerstar, mycket duktig scrappare och skissare :)

den här är också gjord efter en skiss

11 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara alster. "Äntligen" gillar jag bäst. Så varm och kärleksfull.

LottaM sa...

Vad mycket fint du har! Härliga LO. Nr 2 blev min favorit.

Anonym sa...

Så mycket fint du gjort! Gillar verkligen din egengjorda journalingruta. Har försökt använda penslar i psp men jag får inte till det.

Susanne H / snuffehar sa...

Superfina layouter! Hoppas du har kryat på dig. :o)

Sanna F sa...

Så superfina layouter allihop!!
URK vad jobbigt med magsjuka!!! Hoppas du mår bättre nu!
KRAM

Anna sa...

Superfina layouter Julia!

Vårkramen Anna

Susanne sa...

Så det är här du håller hus. Du har verkligen en inspirerande blogg, massor av fina Lo'er. Tack för sällskapet i lördags, det var jättetrevligt. Kram Susanne

bjorx sa...

Vilka fina alster, du kan verkligen vara nöjd med dem! :-)

Anonym sa...

Gillar dina LO`s!

Susanne sa...

Stort grattis till vinsten Julia, din Lo är verkligen jättevacker!!
Kram Susanne

Aina sa...

Grattis till vinsten gumman! Lite extra kul att du vann med den du var så nöjd med - inte så konstigt dock. Den är ju jättejättefin! Å tack för titten :)