tisdag, mars 18, 2008

utmanad

Fick en utmaning av ScrapJo *pekar till höger* som jag självklart tar!

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag scrappar allra mest men gör ett och annat kort om det behövs.

2. Favorit färg som du gärna använder?
Jag upptäckte nyligen att jag nästan alltid alltid använder något brunt på mina LO's. Annars gillar jag orange, grön, blå och rosa

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
knappar, häftklammer, frills, bling, rubons

4. Vilket är ditt bästa köp?
mitt bästa köp är nog det senaste :) Jag brukar låta de senaste inköpet ligga framme ett tag så jag kan titta och klämma och känna på det

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
näe, inte vad jag kommer på just nu

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
mina barn nästan uteslutande och ibland någon vuxen också

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Jag brukar ibland köpa Scrapbooking mm

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
Jag brukar kolla in Swescrapbook, SannaF, Webmosterhelene, Badanka, Lilo, ScrapJo, AnnaS, Silwerstar mfl

9. Vad/vem inspireras du av?
Jag insprieras av mina foton, av underbara papper, och andras skapelser, färger och former, tv och tidningar, massa saker inspirerar!!

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Jag skulle handla massa av det nya som kommer ut nu på marknaden, blandat papper och dekos

jag utmanar SannaF och Susanne h

Inga kommentarer: