onsdag, mars 05, 2008

Nya papper ny inspiration

Igår fick jag ett paket (jo jag shoppade) med Scenic Route's nya papper, åååå de är så fina :) Så genast satte inspirationen igång men jag fick inte nån ork igår kväll men idag!! Den här sidan gick så smidigt att göra och jag är så nöjd med den!! Jag har inte använt så mycket papper som jag brukar och det kanske var det som gjorde det... Jag älskar ju papper och blandar gärna färger och mönster, men sen när jag ska dekorera sidan så har jag jättesvårt och det tar så lång tid att få dit något. Ibland blir det för taffligt och ibland för mycket, men det kanske är papprena som gör det svårt. Oftast när jag lagt på papper och foto så tycker jag att det känns färdigt, men nu ska jag försöka använda mindre papper och se om det går lättare med dekos. Aja bla bla, här kommer iaf LO'n.


Sen måste jag också säga att jag är så glad för alla kommentarer jag får i bloggen och jag hoppas ni ursäktar mig om jag är dålig på att hälsa på tillbaka, men en vacker dag dyker jag upp :)

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Härlig Lo. För mig är det lite tvärt om anväder inte så många papper men mer deko. Tänkte jobba lite mer med att använda fler olika papper på mina layouter. Får väl se hur det går med det :D

Sanna F sa...

Å vad fin!!!! Det är härligt med nya saker!!!!! :)

Susanne H / snuffehar sa...

Denna är superfin!!!