måndag, juli 28, 2008

LO till någon annan

För några inlägg sedan så berättade jag om en swapp jag var med i där vi bytte foton och gjorde en LO till någon annan. Det var hemligt vem som scrappade ens foton. Jag fick ett jättefint foto från en tjej som kallar sig Saawan på nätet. I början hade jag lite prestationsångest eftersom jag ville att det skulle bli så bra som jag bara kan! Men det släppte när jag fick mitt månadspaket från StudioCalico med helt underbara papper som passade helt perfekt med fotot!! Det var otroligt roligt att scrappa till någon annan och lite nervöst vad mottagaren skulle tycka :) Men hon blev nöjd och det blev jag med!

Så här ser den ut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den blev verkligen jättebra! Förstår att hon blev nöjd, det hade jag också blivit :)

Sanna F sa...

Å vad fin den blev. Det är verkligen jätte svårt att scrappa åt någon annan, men kul och utmanande med!