fredag, juli 18, 2008

Nu har jag fotat

alla de LOs som jag hade liggandes :) men när jag sitter och tittar på bilderna så känner jag att de inte är fina... vill egentligen inte visa dem allls för att de inte duger. Jag känner mig "plain" i mitt skapande och en aningens likgiltig inför det jag gör. Hoppas jag tar mig ur svackan snart!

Men väljer ändå ut två som jag gillar allra bäst :) Båda är med foton från vår Kretaresa för 2 år sen, jösses vad tiden går fort för det känns som det var igår vi var där!

Den här första är på mellanpojken (som då var lilla pojken) och att han alltid varit så glad i mat och vågar prova nya smaker. Hans favvo idag är broccoli :) få se hur länge till det håller i sig.


Den här andra är på oss när vi utforskade Rethymnon vår första dag *mysigt* Jag fick ett paket från StudioCalico och ville genast scrappa, det var så härliga "respapper" i paketet.

3 kommentarer:

Anna sa...

Tycker dina layouer är kononfina Julia, så glöm bort de tankarna om att de inte duger.

Sommarkramen Anna

Susanne sa...

Vilka fina Lo'er!! Tro inget annat..
Så där känner jag oxå ibland men när man tittar på dem efter ett tag så accepterar man dem ändå.

Såg att du ska läsa ped C till hösten. Det ska jag oxå så vi kanske ses. Kram.

Sanna F sa...

Superduper fina layouter!!!