tisdag, september 09, 2008

mmmm pepparkakor

Jag har gjort en DT-layout för Tingtura Design med deras nya härliga stämplar. Jag gjorde om några julstämplar till pepparkakor så de skulle passa min sida :) Jag brukar inte scrappa pepparkaksbaket eftersom det blir lite samma foton varje år. Men förra året var det så roligt för det var första gången som pojkarna satt kvar och bakade hela tiden, annars brukar de tröttna efter 10 minuter och sen får jag stå och kavla i evigheter ;)


Sen måste jag berätta en glädjande nyhet från Tingtura, de kommer att framöver sälja sina stämplar styckevis!!
Imorgon börjar min praktik och jag ska vara på "min" skola 3 dagar i veckan i 6 veckor. Tiden kommer att rusa förbi :) Det ska bli roligt att komma ut på riktigt igen.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken fin Lo!! Verkligen gulliga stämplar, smart att måla dem som pepparkakor.

Hoppas det går bra ute på praktiken, vi kanske stöter på varandra på måndag.

Susanne sa...

Det var ju givetvis jag som skrev förra inlägget. Richard var viss inloggad... Kram Susanne

Helena Påhlsson sa...

superfin blev den, tycker oxå det blir svårt att scrappa foto som likadana ut varje år hihi

Aina sa...

Kul med stämplade motiv på sidan :D