tisdag, september 02, 2008

Solen

ja det är ju väldigt sällan som jag hamnar på bild :) men ibland så händer det. Här sitter jag och suger in solen på en balkong när vi var på Kreta för 2 år sedan *längtar tillbaka* Jag kan riktigt känna nu hur skönt det var!!! Hmmm har det redan varit sommar i år??!! Lite trist att linnet har samma färg som min kropp *asg* det var en av de första dagarna vi var där (inte för att jag blir tokbrun, men lite iaf)


Sen kan jag ju bara skvallra om de nya stämplarna från Tingtura, my god vad massa fint!!! Vi i DT har fått äran att tjuvkika på dem som släpps nu till helgen på mässan!! Ska du dit måste du bara kolla in dem! Jag är glad att jag kom med i det teamet :D

2 kommentarer:

joggemia sa...

Vad läcker den blev! Och du är mer solbrun än linnet, så det så! =) Vi har också varit på Kreta och jag längtar också tillbaka!

Kram!

Susanne sa...

Så skönt det såg ut, förstår att du längtar tillbaka. Som vanligt är jag tokig i din färgmatchning och detaljer!!