söndag, september 07, 2008

scrappar

aaaahh vad det regnar!!! dötråkigt om du frågar mig!! Men jag sitter och pysslar om kvällarna iaf, jag har ju fått ett paket från Tingtura och har lite att göra :) Men tyvärr inget jag kan visa än, däremot kan jag visa det som jag gjort tidigare! En LO om lilla sötnosen (som snart börjar dagis, lillplutten...)

Jag älskar det där randiga pappret och nu är det helt slut *snyft* kan möjligt bli så att det blir det första pappret jag köper mer av!!

Jag har ju börjat plugget igen och har väldigt mycket att göra om dagarna men jag kopplar av om kvällarna med att pyssla :) Snart firar vi 33-års kalas och 4-års kalas, men det är mest den lilla som firas ;)

3 kommentarer:

Sanna F sa...

Underbart!!! Sött foto och jätte fin layout
Ha det så härligt med alla kalas

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken fin LO! Jag älskar också det randiga pappret. Så trist när det tar slut... ;o)

joggemia sa...

Hur läcker som helst! Härligt gladfoto och fina detaljer!

Kram!