torsdag, mars 11, 2010

Buzzador: L'Oreal Youth Code

Nu har det gått bara ett par dagar sedan jag fick mitt Buzzador-paket. Det innehöll ansiktkräm, ögonkräm och ett speciellt koncentrat från L'Oreal. En kräm för oss lite mer mogna om man säger så ;) Det ska vara väldigt effektiv mot rynkor och problem hud, nu har jag provat den några gånger och är glatt överraskad redan! Inte för att alla rynkor försvunnit i ett huj utan för att den är så bra. Jag har väldigt torr hud och är känslig för det väder som är nu och den har mjukat upp min hud jättebra, på bara några gånger. Jätteskön att smörja in och blir inte kladdig. Nu har jag ju provat en del krämer, både billigare och dyrare, och denna är faktiskt min favorit =)
kika här för en liten reklamsnutt

Vill du bli Buzzador? Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är edfred):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=edfred

1 kommentar:

Anonym sa...

oj det låter spännande! Måste kika vad det är.
kram
Sara