fredag, mars 19, 2010

Gobiten

jag har varit så förkyld i en vecka nu och har så ruskigt ont i halsen :( om det inte gått över på måndag så ringer jag vc. Men jag har ingen feber iaf (klen tröst) Så mitt pysslande har legat på is även om lusten funnits, jag var tom hemma från en scrapträff i går för jag orkade inte. Men snart är det stora träffen/mässan här där jag bor :D DET ser jag fram emot, även om maken jobbar och jag blir lite sen (om jag inte mot förmodan kan få barnvakt)

Här är en LO som jag gjorde för någon vecka sen, supersnabb och enkel. Jag kallade alltid mellanpojken för Gobiten när han var liten. Sånt får man ju inte säga när de blir lite äldre...



haha, längst upp på bakgrundspappret står det bla Recipe Name, From the Kitchen of, Cook Time, Date Made och Date Enjoyed, så jag tänkte fylla i där namn på pojken, namn på oss föräldrar, 9 månader, födelsedag osv. Men låter det heltokigt eller är det skoj? Method utelämnar jag helt ;)
Som ni kan se (om ni förstorar) att jag har ringat in betyg 10 och strukit under Loved It

5 kommentarer:

Yoli Design sa...

hihihi det tycker jag var en superbra idé... Skojjigt och med glimten i ögat!! hihi... Å som förälder är man väl ganska stolt när man får fram ett lyckat recept och resultatet är en góbit!! :P hihihi

Tuta å kör enligt mig...

Väldigt snygg med allt det stilrena... :D Men åndå en färgklick som bryter av!!

Kraaaaaaaaam

Veronica Tingvall sa...

Jag tycker också att det är en superkul idé, jag tycker att man ska våga vara lite rolig i sin journaling ibland
/Veronica

Malin/malwa sa...

Jaaaa!!! Det är klart du ska göra! En hel kul idé, ju. Och ursöt LO. :)

Julia sa...

tack för era kommentarer! Jag har skrivit dit det nu :D

Cattis sa...

Snygg layout och jag tycker också det var en kul idé!

Glad Påsk!