onsdag, mars 03, 2010

LO: sol ute, sol i sinne

Jag är precis som (nästan) alla andra, riktigt less på all snö. Därför tänkte jag pigga upp mig med en riktigt somrig LO =) Gamla semesterbilder kom fram och nya somriga papper, blev till denna LO.

sjöstjärnorna är utklippta från ett mönstrat papper.


nya underbara Prima-blommor

hemgjord mist

rullade kanter och sytt med vaxad tråd från Panduro



Idag är det helt underbart väder ute! och vi är lediga med sportlov, tyvärr har jag 2 av 3 barn sjuk så vi måste vara inne *snyft* Kanske kanske jag kan muta dem att vara med på lite fotografering iaf?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin LO!! Sååå somrig. Hoppas barnen blir friska snart, så ni kan vara ute.

Vad kul att du vill vara med i min påskswap! Återkommer senare med mer info.
/Mvh ScrapLinda

Jenny Bergvall sa...

Hej Julia.
Tack för din kommentar. Måste bara fråga.. hur menar du med "skall du ha pärlor i vagnen"??
/Jenny

Cattis sa...

Snygg layout!!