tisdag, november 27, 2007

Föra en blogg vidare

Nu kan ni MiaMaria och Stina/maräng maila era adresser till mig så ska jag skicka er en liten present! Ni måste också skriva och göra samma sak på era bloggar, alltså ett inlägg där ni ger de tre första kommentarerna en liten gåva mot att de nämner er blogg på sin blogg. Glöm inte att föra min blogg vidare på er blogg.

Ni har tom söndag 2/12 på er att lägga upp det på era bloggar!

Sen tänkte jag att Helena (som jag kommenterade hos) får min tredje present eftersom hon missade hos Muhren, så du inte blir helt lottlös :) Verkar inte vara fler som är intresserade här iaf.

Min mailadress: tulle04@gmail.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt, jag har mailat dig!
Kram! Stina

Helena Påhlsson sa...

wow vad snällt..present till dig e på G, vi har varit sjuka...*skäms*
Jag mailar

Sanna F sa...

Tack för din gulliga kommentar!
Mina barn är 9 år 7 år och 1,5 år.
:)
Kram från Sanna

Joy for Health sa...

Jag svarar här :P Ja, visst är koppen snygg! Vet bara att den är köpt på ett outlet i Vingåker. Fick den i inflyttningspresent av min farbror. Men det är ett känt märke, kommer inte ihåg exakt vad men kosta boda eller något liknande. Riktigt praktiska och bra :)

Helena Påhlsson sa...

jag har fått söta grejor i min låda, var de från dig ?? tack så mkt !!

Anonym sa...

Ja! Jag har fått ett kuvert med en massa roligt i! Tack så jättemycket! Undrade just om det kom från dig?!
Kram! Stina
http://stinamarang.blogg.se