fredag, november 16, 2007

Föra en blogg vidare...

Var inne hos Helena och blev så nyfiken på detta :) så självklart hängde jag på! De tre första som kommenterar detta inlägg "vinner" en liten present av mig men måste sedan själva göra likadant i sin egen blogg; alltså krävs det att du har en blogg! Du ska också ge bort en liten present till den som för din blogg vidare, glöm inte att länka till min när du lägger upp det på din sida :)

Kika gärna in hos Helena, hon är en superduktig scrappare och fotograf!! http://helenaspysselplace.blogg.se/

6 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

klart det är ...kommer snart info på min blogg angående vinsten....

Anonym sa...

Så mycket fint du har här inne, kikat runt och inspirerats nu ;0)
*Kram*

Helena Påhlsson sa...

info i min blogg nu....

MiaMaria sa...

åter spännande, vad handlar det om? :) Måste kolla genast :)

Anonym sa...

Åhh, så underbara layouter du visar här! Så glada färger!
Kommer gärna tillbaka och låter mig inspireras.
Kram! Stina

Anonym sa...

vilken kul ide :)

härligt när man kan lyfta fram varandra

KRam
Katarina