måndag, november 12, 2007

Paketdag

I dag kom mitt paket från LM med underbara Pop Culture från KI Memories :D Massa fina papper och dekos, gillar speciellt chipboarden och lace cardstock. Bara för skoj skull räknade jag ut skillnaden mellan att handla från USA och från Sverige. Jag betalade för mitt paket 441.62 kr inkl frakt och om jag hade beställt från ett populärt företag i Sverige hade samma paket gått på 645 kr!!!! Gissa varför jag aldrig handlar från Sverige?! Helt tokigt tycker jag, men det är väl för att de måste ha så stort påslag för att göra förtjänst. Nu är jag supersugen att sätta tänderna i mina nya saker ;) Tyvärr har vi magsjuka här hemma så det blir nog inte så mycket gjort på ett par dagar iaf.

En sida som jag gjorde till veckans skiss på Swescrapbloggen, papper och rub-ons från månadspaket hos Scrapologie. Jag älskar deras paket! En perfekt blandning av papper och dekos till bra peng!


Sen väntar jag på en laddning foton från Fuji, de hade så bra erbjudande. Jag brukar ju skriva ut mina foton själv, så vi får se om jag tycker att det är mycket bättre och då kanske det blir mer framkallning framöver :)

3 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

oj , är det så stor skillnad att beställa från USA ?? Jättefin LO ( massor av fint sen sist jag kollade... )

Anonym sa...

vilken underbar LO! Jätteläcker!
Här är en till som laddat upp bilder som en galning på Fuji igår :) Ser framemot att få lite nya foton att scrappa.
Det där med påslag här i Sverige, du får ha i åtanke att i Sverige ingår även en moms på 25% som de inte har i USA. Skulle du lägga på momsen på USAinköpet skulle det bli lite mer och sedan är även frakten för företagare mellan USA och Sverige tokdyr så den måste oxå bakas in i priset för att man ska få en liten vinst på allt man säljer (från en fd scrap-företagare)

Claudia79 sa...

Ååå underbar!!! Älskar när man lyckas fånga känsla och foto med hjälp av papper och dekos!:-)
Kram!