tisdag, november 13, 2007

Mina älskade pojkar

gjorde färdigt en sida idag, jag går ju och pillar på en sida i ett par dagar minst :) Gör lite när jag får tid över, smälter lite över natten och fortsätter nästa dag. Det är så skönt att få göra i lugn och ro för då blir jag verkligen nöjd (oftast) med resultatet! Snabbscrappa är inte min grej, det är ju själva arbetet som är det roliga och rogivande.


Fick dit en egen journalingruta och även ett par av de underbara chippisarna från Pop Culture (hahaha höll på att skriv poop culture....) Har klonat bort en kompis som satt i bakgrunden mellan grabbarna, men jag såg sen att jag glömt att ta bort hennes skugga :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, vad kul med skuggan - hade du inte sagt något så hade jag inte sett det! :-)

Älskar syskonlayouter! :-)

KarinSN sa...

Tack för den rara kommentaren. själv gillar jag dina LOs massor, de är rena och lekfulla på samma gång. Och väldigt snygga!

Joy for Health sa...

Oj vad fint!!! Här har jag inte varit inne förut! Jättehärliga grejer verkligen! Och ja, visst är det ok att du länkar till min sida :)

Lisbet sa...

surfade runt och helt plötsligt hamnade jag hos dig. Så snygga LO´s du har gjort.

Lotta sa...

Första gången jag är här. Du har en massa fint här, inspiration insporation inspiration.....det gillar jag.
Tack för gullig kommentar i min blogg, blev så glad.

Sanna F sa...

Underbart söt layout! Vad mysigt det ser ut där på stranden!!

Kram från Sanna