söndag, januari 13, 2008

här kommer det senaste

okej okej, efter påtryckningar från min kära vän Jamsi (som jag inte kan/vågar stå emot) kommer här det senaste från mig :)

(Jamsi, notera noga det finfina filtbandet under fotona!!) Ett väldigt svårscrappat papper och därför blir det minimalt med dekos. Gjorde en egen blomma av ett annat svårscrappat papper :)


Den här gjorde jag egentligen för att skicka in till SkaparLustens DT-tävling, men jag gjorde en annan som jag gillade mer. Den här känns lite för hysterisk på någe vis, men jag gillar den ändå :) Rubriken syftar till att jag väldigt sällan dricker alkohol, men på semestern är det obligatoriskt. Har då flera lo's som är klara men väntar tills de blir upplagda på SkaparLustens blogg!
Denna är också ny, om jag gjorde en till A så måste jag göra en till O också :) Denna gillar jag mycket; färgerna, papprena, upplägget ja inget jag är missnöjd med alls (oj är det tillåtet att skryta så mycket?) Ser ni mitt lilla misstag? Det är ändrat iaf.
Håll tummarna att jag får äran att vara med i ett DT!!

2 kommentarer:

Aina sa...

Det är rätt - ge efter för rädslan ;)

Jättekul att se nya alster, själv har jag knappt fått tummen ur än... Men jag skyller på att jag är ny och så.

Fiiint med filtband. Själv har jag bara använt lite rosa på dopinbjudningar (mycket enkla sådana).

Sanna F sa...

Jätte jätte fina layouter du gjort!!!