onsdag, januari 23, 2008

Mitt pysselrum

Tänkte lägga in några bilder på mitt pysselrum (jag förnekar starkt att det även är mitt pluggrum och framtida arbetsrum)
Jag har ett stort skrivbord men ändå är det alltid fullbelamrat :) Sen gillar jag inte färgen på möblerna och de skär sig mot väggen, men de var gratis så då tackar man och tar emot. Ett sommarprojekt är att måla om skrivbord, hurts och bokhylla *pust* Vi får väl se hur det går med det... Hyllorna och stången kom upp i måndags och jag är mycket nöjd med det!! Ser ni att jag har en fin tv i hörnet också?! Så jag kan surfa, titta på tv och scrappa samtidigt :D

Kryddhyllor köpta på IKEA, perfekta till små burkar och flaskor! Billiga också :)

Även denna lilla hurts är köpt på IKEA, den är jättebra till förvaring av dekos, stora rymliga lådor och kostade under 200 kr *nöjd*

Denna är min nya kärlek!! Köpte den i söndags (också på IKEA) det är en barnhylla men är så söt och helt perfekt att ställa fina vackra söta saker i :D



Till sist mina fina band, de står i en bokhylla som inte kom med på bild (alltför stökigt)


Tack för titten!

7 kommentarer:

Sanna F sa...

Det ser jätte fint ut - super fin förvaring och ett jätte bra pysselrum!!! Kram

Aina sa...

Kan bara hålla med - det verkar vara en kanonhörna du har i ditt PYSSELrum. De där andra fula orden - var det plugg och så - de glömmer vi ;)

Perfekt med gratis möbler - med lite färg kan det ju bli hur fint som helst! The sky and the ork is the limit :)

Aina sa...

Å glömde - helt perfekt att kunna se på tv, surfa och scrappa samtidigt! Det MÅSTE bli en ambition för min framtida hörna :D

joggemia sa...

Både snyggt och praktiskt....bra kombination!

Kram!

Malin/malwa sa...

Vad härligt det ser ut! IKEA är en guldgruva. :-)

Anonym sa...

Jättefin pysselhörna, visst är det bäst med ikea =)
Lyxigt värre med tv oxså!

kram Anna G

www.annag.blogg.se

GomollDesign sa...

What an awesome Scrap-Space ... wow :)