torsdag, januari 17, 2008

Ny kamera!!

å jag är såååååå glad!!! Har varit och köpt en ny kamera idag :D Har väntat och väntat på att de ska gå ner lite i pris (insideinformation) och idag ringde brorsan och sa att den kommit!!! Åkte genast ner och köpte den :D Nu ligger batteriet på laddning och jag ska roa mig med att läsa bruksen *tjoho*

oh det blev en Canon eos 400D, bara standardpaketet än så länge (för fattig för annat) Jag är också glad att brorsan driver en Elgiganten så det blev extra billigt ;)

4 kommentarer:

Sanna F sa...

Grattis till dej!
Jag har en sån o det är JÄTTE KUL!
Ska bli spännande att se dina foton sedan!

Joy for Health sa...

Grattis till en ny kamera! Jag köpte en i söndags faktiskt och är så kär i den :) En Nikon D40X :)

joggemia sa...

Grattis till din nya kompis! Önskar mig också en sådan....Jag har kikat runt lite här inne och kommer att komma tillbaka när inspirationen tryter...så mycket fint!

Kram Mia

AnnaHanna sa...

Grattis! En sån har jag med. Såå nöjd so far.
Fast jag har ju inte lärt mig hälften ännu :-)

Kram //Anna