onsdag, maj 21, 2008

Jordgubbar

Jag sitter och skriver på min hemtenta *suck* och det långsamt framåt och är ganska så tråkigt :) men jag jobbar på hårt så att jag kan bli klar med den i god tid, då slipper jag stressa fram till slutet.

Jag är så pysselsugen men är alltför trött om kvällarna så det blir inte så mycket gjort. jag har en LO liggandes på bordet som jag pillar på lite ibland. Men tills det blir något nytt så slänger jag upp en som jag gjorde för några veckor sen.

Vi åt jordgubbar i april :) De var stora, röda och saftiga men tyvärr smakar de inte i närheten av svenska jordgubbar mitt i sommaren. Undrar hur det blir med gubbar i år när det är så kallt nu... aja här är LOn iaf


Nej, nu är det dags att fortsätta skrivandet! Ska och köpa lite fler promarkers idag :D

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hoppas det går bra med hemtentan Julia!!

Läckert med jordgubbar, längatar till värmen igen.. Jättesnygg LO!

Anonym sa...

Jätte fin LO! Du tar så fina kort också. Hoppas det blir mcyket jordgubbar i år bara älskar dom!