torsdag, maj 22, 2008

Shopping

Idag kom mitt efterlängtade paket från Two Peas och jag blev så pysselsugen men samtidigt lite sur... När jag betalade beställningen (direkt jag gjorde den) så gick shipping and handling på $35 men jag ser på paketet att det bara kostat $20 för frakten, det skulle alltså betyda att de tar $15 för att packa paketet :S Det tycker inte jag är ett rimligt pris! Jag har givetvis mailat dem och frågat men inte fått något svar än, får se om de svarar öht *grrrr*

Men sen hittade jag en sida med helt underbara stämplar och kunde givetvis inte hålla fingret från beställ-knappen ;) De blev skickade idag så nu är det bara att vänta vid brevlådan :D Det var bla dessa jag beställde:


Det blev några fler också :) om du är intresserad av att titta på vad mer de har eller även beställa dessa härliga stämplar kan du göra det här: http://starvingartistamps.com/index.html
Dessa ligger under Doodle Factory...

Oh ett helt inlägg utan en LO att visa :D

Inga kommentarer: