måndag, maj 12, 2008

Länge sen sist

Har ett par LO's som jag inte visat ännu men det var ett tag sen jag gjorde dem. Har fullt upp med pluggandet men nu drar det ner lite på tempot innan sista hemtentan :)




Har ingen aning om varför de blev i olika storlek *suck* Men jag letade på svaret till varför bilderna inte blir klickbara och det hade inte med storleken att göra utan om man drar bilderna och flyttar dem så kan de tappa kontakten med bilden url. Som om jag inte kunde lista ut det själv då ;) Och som vanligt har jag inte orkat dra fram scannern men jag tycker inte det blir så bra i den heller, nu är det ju ljust ute så man kan fota iaf :D



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina LO!

Joy for Health sa...

Jag har saknat dig! Välkommen tillbaka. Det var så länge sen sist och jag undrade vad som hänt med dig..Såg du att jag skapat en andra layout med dina papper också? Nu försöker jag mest komma på teman att scrappa om, känner mig tom i bollen.

Anonym sa...

Wow, vilka snygga LO! :)
Gillar särskilt den med båten, det är så snyggt med lite allt möjligt som en ram runt fotot, och så mycket yta för övrigt! Jag försöker ofta göra så men får aldrig riktigt till det :P Men det gjorde du!! Kanon!